بیوگرافی شهره قمر بازیگر پرحاشیه و کم کار + اینستاگرام و ماجرای تجاوز

thumbnail

بیوگرافی شهره قمر یکی از بازیگران نوظهور سینما را مرور می‌کنیم. شهره قمر هنرپیشه کم کار اما پر حاشیه در فضای مجازی سینما و تلویزیون ایرانی می باشد. او متولد سال 1372 اسـت و یکی از بازیگران خوش آتیه سینمای کشورمان محسوب می شود. او در زمینه بازیگری تحصیل کرده، شهره قمر حالا یک بازیگر صاحب سبک اسـت و دنبال کنندگان بسیار زیادی در شبکه های اجتماعی دارد. در ادامه با او بیشتر آشنا می شویم، با ما همراه باشید.

 

بیوگرافی شهره قمر

 

شهره قمر هنرپیشه موفق و مطرح سینما و تلویزیون کشورمان متولد ۱۲ مهر ماه سال ۱۳۷۲ که هم اکنون وی ۲۸ سال سن دارد و در شهرسنندج استان کردستان چشم به جهان گشوده است و در حال حاضر مجرد است.

در برخی منابع تاریخ تولد او 1 مهر 1364 ذکر شده که او این موضوع را شدیدا تکذیب می کند.

 

شروع فعالیت های بازیگری

شهره قمر از دوران کودکی به فعالیت بازیگری علاقمند بود و با تقلید صدای بسیاری از بازیگران توانست از لحاظ انعکاس صوتی تسلط خاصی کسب کند او در دوران نوجوانی فعالیت خود را در سینما و تلویزیون آغاز کرد و توانست با بازی در فیلم سینمایی انعکاس در سال ۸۷ در سن ۱۵ سالگی اولین حضور خود در سینما را تجربه کرده و به عنوان یک چهره جدید به مخاطبان معرفی شد.

و در همان سال دومین تجربه سینمایی خود را با فیلم ” کریستال” کاری از محسن محسنی نسب به دست آورد.

او در سال ۱۳۸۹ در فیلم ” زبان مادری” به کارگردانی قربان محمدپور به ایفای نقش پرداخت.

از دیگر فیلم های شهره قمر می توانیم به دل بی قرار، دربست آزادی، باغ بهشت، کاتی کوتی، ستاره، عاشق پیشه (۱۳۹۸) و … اشاره کنیم.

 

لقب دختر هزار چهره سینما

خانم قمر بازیگر صرف سینمای ایران است که بسیاری از مخاطبانش اعم از مخاطبان خاص و عام از اهالی سینما و غیر سینما و حتی منتقدان که او را به خاطر گریم های متفاوتش او را دختر هزار چهره سینما می نامند که همیشه از چهره واقعی اش فرسنگ ها فاصله گرفته و تنها تکیه اش به بازیگریش بوده است. با دیدن فیلم های شهره قمر متوجه خواهید شد که او واقعا دختر هزار چهره سینما است و در هر نقشی که بازی کرده گریم، صدا و اکت خاص خود را داشته و این مورد بسیار قابل تحسین است.

در فیلم سینمایی انعکاس شهره قمر در حالی که فقط 15 سال سن داشت با گریم سنگینش در نقش یک زن 30 ساله ظاهر شد و توانست با بازی خوب، نامش را در سینما تثبیت کند.

اگر تمامي فيلم هاي سينمايي خانم قمر را که در تمامي آنها نقش اصلي دختر فيلم را بر عهده داشته در کنار هم قرار دهیم نمي توانیم تشخيص دهیم که بازيگر تمام اين فيلم ها يک نفر و آن هم شهره قمر دختر هزار چهره سینماست. همچنین او می گوید:

شهره قمر: در ایران استفاده از گریم های سنگین زیاد مرسوم نیست و بازیگری که گریم زیادی داشته باشد بسیار مورد تمسخر مردم واقع می شود و این بخاطر اطلاعات کم مردم است.

به نظر من بازیگرانی که گریم های متفاوت و سنگین را قبول میکنند بسیار جسور و شجاع اند.

 

بیوگرافی شهره قمر، دختر هزار چهره سینما + عکس

 

بازی ها انگشت شمار

او در طول فعالیت هنری خود کم کار یا کم پیشنهاد بوده تا جایی که تاکنون بنام به اطلاعات سایت وی فقط در 12 فیلم سینمایی و 1 تله تئاتر حضور داشته است.

خانم بازیگر هیچ سابقه بازی در قاب تلویزیون و سریالی ندارد.

 

انصراف از سرگشته

خانم بازیگر در سال 1395 که قرار بود در نقش همسر یک روحانی در فیلم سرگشته بازی کند قبل از آغاز فیلمبرداری به علت تغییرات فیلمنامه از بازی در آن انصراف داد.

این فیلم در ژانر دفاع مقدس و مدافعان حرم بود که در جشنواره فجر هم حاضر شد

 

بازیگران مورد علاقه

فاطمه معتمد آریا ، هدیه تهرانی ، رضا کیانیان ، پرویز پرستویی نازنین و آقای عزت الله انتظامی را دوست دارم و یکی از افتخارات من اینکه یک روزی بتوانم با آقای پرستویی یا کیانیان بازی مقابل داشته باشم.

 

شغل دوم شهره قمر

در یکی از باشگاه های خصوصی در حال تدریس ورزش هستم. شاگرد های خوبی دارم. ورزش یکی از رکن های اصلی زندگی من است. شاید بتوانم بگویم که بیشتر اوقات فراغت ام را ورزش می کنم ، اسب سواری می کنم و کار مربی گری می کنم.

 

افتخارات شهره قمر
شهره قمر برای بازی در فیلم باغ بهشت به تهیه کنندگی علی رویین تن از جشنواره فیلم و کودک اصفهان بعنوان نفش اول زن ، دیپلم افتخار گرفت.

 

حواشی شهره قمر

شهره قمر از جمله بازیگران کم کار اما پر حاشیه در فضای مجازی می باشد.

شهره قمر بر خلاف دیگر هنرمندان در واکنش به هشتگ #اعدام_نکنید سه جوان محکوم حوادث آبان 98 در اینستاگرام خود نوشت:

محکومین به اعدام باید اعدام شوند. هر گناهی تاوانی داره طبق تمامی قوانین، هم قانون فیزیک هم فلسفه هم کارما، من به حکم اعدام بله می گم حتی اگر حکم خودم اعدام باشه – والسلام

 

جریان تجاوز به شهره قمر

شهره قمر اردیبهشت ماه 1400 افشا کرد زمانی که 15 ساله بود توسط یکی از تهیه کنندگان بنام مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است.

او با حمایت از افشاگری هانیه توسلی که ایشان هم چند روز قبل از تجربه آزار جنسی خود پرده برداشته بود درخواست کرد نام فرد آزاردهنده را افشا کند.

 

پیج شهره قمر

پیج اینستاگرام شهره قمر shohrehghamarofficiall@

وب سایت رسمی خانم شهره قمر www.shohrehghamar.com

 

فیلم شناسی شهره قمر

او تا به امروز توانسته در ۸ فیلم سینمایی نقش آفرینی کند البته او به تناسب هنر بازیگری اش و به ایفای نقش های کاملا خاص و متفاوت توانسته به عنوان یک بازیگر پرمخاطب طرفداران بسیاری پیدا کند.

انعکاس
کریستال
شرقی
زبان مادری
4باندی
دل بی قرار
خیابانی ها
دربست آزادی
فی المدت المعلوم
باغ بهشت
کاتی کوتی و ستاره

 

تجربه تئاتر

● هتل کاتوزیان – 1397

ویدیو : بیوگرافی شهره قمر بازیگر پرحاشیه و کم کار + اینستاگرام و ماجرای تجاوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top
free html hit counter