چگونگی ارتباط با جن

آموزش نحوه ارتباط با اجنه در سایت”محرمانه نیوز”

به اعتقاد اساتید دین از آنجا که در قرآن بر وجود جن تاکید شده، خرافات
خواندن آن نفی قرآن و شرک محسوب می‌شود. در قرآن سوره ۷۲ سوره‌ی جن نام
دارد و آیه‌های بسیاری به توصیف ویژ‌گی‌های این “مخلوقات” اختصاص داده شده
است.

مطابق آموزه‌های قرآن کریم جن مانند شیطان از آتش آفریده شده،
اما مصداق “شر” به شمار نمی‌آید. در سوره حجر تاکید می‌شود که خلقت جن پیش
از آفرینش انسان انجام شد. در سوره انعام آمده است که برای جن و انس
رسولانی از جنس خودشان فرستاده شده تا احکام الهی را به آنها ابلاغ کند.
برخی از علما از جمله محمد حسین طباطبایی و ناصر مکارم شیرازی (در کتاب‌های
تفسیر “المیزان” و “نمونه”) معتقدند که منظور از رسول در این آیه پیامبری
از جنس جن نیست.

جن خوب، جن بد
آیت الله مکارم شیرازی اعتقاد
دارد که «‌از خود جن پیامبر نبوده، بلكه انبیای الهی برای تبلیغ رسولانی از
جن‎ها را مأمور تبلیغ می‎كردند و این از آیات اول سوره جن به خوبی روشن
است.»

به روایت قرآن جن‌ها مانند انسان خوب و بد و مومن و کافر
دارند. افزون بر این جن توانایی‌های خارق‌العاده‌ای دارد که از انسان دریغ
شده. برخی مفسران معتقدند که شیطان گونه‌ی پلید جن است. اعتقاد به وجود جن
در بسیاری دیگر از دین‌ها نیز وجود دارد.

مطابق آنچه در آیه‌های
مربوط به سلیمان در قرآن آمده “جن خوب” حتا می‌تواند در خدمت پیامبران باشد
و خدماتی به آنها بدهد که از عهده‌ی انسان برنمی‌آید. به عبارت دیگر جن،
هم می‌تواند انسان را تسخیر کند هم ممکن توسط او تسخیر شده و به خدمت گرفته
شود. از این منظر در چارچوب اعتقادات مذهبی مسلمانان، و برخلاف آنچه در
ادبیات سیاسی ماه‌های اخیر رایج شده، “جن‌گیری” الزاما مترادف شیادی و
کلاهبرداری نیست.

استفاده از خدمات “جن خوب”
به عبارت دیگر، به
باور مسلمانان باید این امکان را پذیرفت که افرادی قادرند “جن بد” را طرد
کنند و “جن خوب” را به خدمت بگیرند. میان علمای اسلام در مورد آگاهی جن از
عالم غیب اختلاف وجود دارد. اما تقریبا همه معتقدند که چون جن می‌تواند
فاصله‌های زمانی و مکانی را در چشم بر هم زدنی طی کند، امکان آگاهی از
خبرهایی را دارد که انسان از آن بی‌اطلاع است. یکی از معروف‌ترین مسجدهای
مکه “مسجد الجن” است که در غرب شهر قرار دارد. این مکان محل نزول جنیان
محسوب می‌شود و خواندن دو رکعت نماز در آن برای حاجیان مستحب تلقی می‌شود.

ورود “جن‌گیری” به ادبیات سیاسی
کتاب‌های
فراوانی در مورد جن نوشته و منتشر شده و در تمام تفسیرهای قرآن بخشی به
این موضوع اختصاص دارد. شهید آیت الله مرتضی مطهری که یکی از نظریه‌پردازان
اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شود، دو کتاب در مورد جن نوشته
است. به باور مسلمانان جن به عالم نامحسوس تعلق دارد و اعتقاد به وجود آن
نیازمند استدلال عقلی و علمی نیست.


روش های ارتباط با جن ها

روش های ارتباط با جن ها

دیدن و احضار جن : دیدن
جن ها پس از طی دشواریهایی که در ریاضت و یا طرق دیگر برای انسان دارد
حاصل میشود و به دلیل هم سنخ نبودن این دو موجود ، این ملاقات مشکلاتی را
به همراه دارد .

حضور جن فضایی را که انسان در آن قرار دارد سنگین میکند
و بسته به قدرت روحی انسان ، نوع ریاضت و راهی که طی نموده و نوع جن احساس
سنگینی شدت و ضعف دارد .

سنگینی که بیان شد شبیه حالت شخصی است که مدتی نخوابیده
و خواب بر او فشار میآورد میباشد و این مثال برای نزدیک شدن به ذهن میباشد
و فرقی که این حالت با آدم خواب آلوده دارد در هوشیاری بودن و نیمه
هوشیاری در حالت خواب آلودگی است البته حالات دیگری نیز هنگام رویت جن در
انسان رخ میدهد اما آنچه ذکر شد از مسائل بارز میباشد .

پس از مفارقت این دو موجود حالت خستگی شدید و کوفتگی
بدن و نیاز به استراحت در انسان ایجاد شده که نشانه از دست دادن انرژی و
بنیه جسمانی است .

این حالت هم شبیه کوه کندن یا بالا رفتن از کوه بدون
تمرین ، نرمش و امادگی قبلی است و کسانی که از راه های خاص برای دیدن جن
استفاده میکنند و اشخاصی که دارای روح بسیار قوی هستند با کمترین مشکلات
ممکن در رویت جن روبرو هستند .

در هر حال استمرار مروادت و همنشینی با اجنه بدون هیچ
شکی باعث تحلیل قوای جسمانی ، روحانی و تحمل فشار برای سیستم عصبی میشود .

دیدن جن منحصر به روز و شب نیست زیرا جن با انسانها و
در همین دنیا در حال زندگی کردن است و بسته به هوایی تر بودن از خواص ویژه
ای برخوردار است و دلیلی بر روز یا شب دیده شدن آنها نیست.

دیدن جن در سه حال صورت میپذیرد

بصورت اتفاقی : که شاهد مثالهای زیادی دارد و برای خیلی از افراد پیش می آید و در شرایط خاص و اغلب در طبیعت اتفاق میافتد .

تسخیر : بوسیله شخصی که میخواهد جن را ببیند .

تمایل از طرف اجنه : برای کسب علم و دانش از پیامبران ، دانایان و بزرگان یا اموری دیگر مثل تقاضای ازدواج از و …

ارتباط با جن ها ، درست یا غلط ؟

ارتباط با جن و رویت آن مستلزم به تسخیر در آوردن این
موجود میباشد و برای مردم عادی راه دیگری ندارد یعنی حتما باید جن را به
تسخیر کشید تا بتوان با او ارتباط داشت .

به چندین روش میتوان با جن رابطه برقرار کرد

طریقه اذکار : که شامل اورادی است که با مداوت به خواندن آن به مرور نهان جن آشکار خواهد شد .

اجرای اعمال : اجرای یک سری از اعمال متشکل از اوراد و اذکار و سوزاندنی ها و… در کنار یکدیگر .

استفاده از مواد خاص : مثل سرمه هایی که برای این منظور از مواد خاص طبیعی ترکیب و به چشم کشیده میشود .

تنهایی در طبیعت : با
قرار گرفتن در طبیعت و تنها بودن بصورت مداوم در شرایط خاص ابتدا به شنیدن
اصوات سپس به دیدن منتهی شود خیلی اوقات هم دیدن بصورت موقت رخ میدهد که
باگذر زمان دائمی و ارادی میشود .

بزرگی روح : اینکه انسان
به مرحله ای از بزرگی روح و قوت و قدرت معنوی برسد که بتواند جن و ماوراء
را رویت کند و این قسمت خارج از بحث تسخیر است ، چون در این نوع از دیدن
شما کسی از اجنه را به تسخیر در نمیآورید بلکه خود آنها به خدمتگذاری انسان
در میایند و این مورد در روحانیون ادیان و مرتاضان بسیار دیده میشود .

هشدار مهم : چهار طریق
ذکر شده اول قطعا با عوارض بسیار همراه خواهد بود که همگی به دلیل سنخیت
نداشتن دو موجود هم از لحاظ طبیعی و هم از لحاظ معنوی و ماورائی است ؛
مسئله بسیار ظریفی که در این قسمت باید ذکر شود :کسی که ارتباط با اجنه
برقرار میکند از هر طریق چه ذکر ، چه اجرای اعمال چه ترکیبات و چه طبیعت
قطعا” به مشکل برمیخورد .

به استثناء پنجمین مورد که فرد در حین انجام گرفتن
کارها قدرت روحی خود را بالا میبرد به این معنا که شما به مرحله ای میرسید
که جن را میبینید نه اینکه او ظاهر میشود ؛ جن غول چراغ نیست که ظاهر شود !

جن موجودی است که وجود دارد و در حال زندگی کردن و تردد
در کوچه و خیابان و بین انسانها است و تعداد جن ها هم چندین برابر انسان
هاست اما اجازه دخالت در امور جاری زندگی انسانها را بصورت طبیعی ندارند .

آنها با سرعتی فوق العاده مشغول به امور مربوط به خود
هستند ؛ آنها ظاهر نمیشوند ، این انسانها هستند که قابلیتی از قابلیتهای
خود را از بالقوه بودن به فعلیت میرسانند تا توان رویت جن و دنیای نامحسوس
آنها را پیدا میکنند .



    ویدیو : چگونگی ارتباط با جن
این مطلب را به اشتراک بگذارید :

a b