کلبه ای خیالی با هنرهای دستی

thumbnail
کلبه ای خیالی با هنرهای دستی
هنگامی که شما  غیرمتعارف فکر می کنید  می بینید که امکانات شما بی پایان هستند.
این فلسفه ای  است  که در این کلبه روستایی شیک و رنگارنگ  ثابت شده است. ، با وسایل کلاسیک، با کیفیت و کالاهایی که بازیافت شده اند ،دلربایی می کند . هم راحت است و هم شیک..
نویسنده : لورن فرانسدن
کلبه عجیب و جالب
کلبه ای خیالی با هنرهای دستی


چشم انداز تاریک به همراه تزئینات داخلی قدیمی این خانه، بعضی ها را می ترساند اما مالکان فعلی آن قابلیت های درون آن را حس کردند و با استفاده از ساخته های خلاقانه خود، آن را کاملا به یک خانه زیبا و جذاب تبدیل کردند.
طرز کاشت و نوع گیاهان  باغچه آن، شخصیت قدیمی خانه را تشدید می کند.
طاقچه مدرن بالای شومینه
کلبه ای خیالی با هنرهای دستی
این نقاشی در بالای شومینه  یک کار اصل انجام شده توسط صاحب خانه است. برای کمک به نمایش گذاشتن هنر آن ، یک صفحه آبی رنگ پشت آن  قرار داده شده است. طاقچه بالای شومینه نیز توسط صاحب خانه ها ساخته شده است و روی آن  مجموعه ای از  گل ناز  و شمعدان های بلوری شفاف قرار گرفته است .


پنجره های لبه دار را به سختی می توان پوشش داد. در اینجا ، آنها را با سایه بان های حلزونی شکل  مجهز کرده  و گوشه های آنها را با پنل های پرده ای آبی رنگ زیبا کرده اند .
برای دو چراغ که در ارتفاع های مختلف قرار داده شده اند، یک پایه متحرک قرار داده شده است. برای ایجاد تناسب رنگ،  چراغ ها را رنگ آبی زده  و برای ایجاد اثر گذشت زمان بر روی آنها ،  سمباده کاری شده اند.
ظروف خلاقانه  


یک جعبه خیاطی آبی رنگ که روی صندلی کوچکی قرار داده شده، وسایل جواهرسازی را نزدیک و در دسترس نگه می دارد. در پشت صندلی ، یک صندوق چوبی ، رنگ سفید خورده و بر روی یک پهلو قرار داده شده است. این صندوق به خوبی مانند یک کابینت کار می کند. همچنین محل مناسبی برای قرار گرفتن یک گلدان معاصر است که از آن به عنوان یک شمعدان استفاده می شود.
رنگهای دلخواه
برای یک پروژه سفارشی سریع ، بالش های آماده را می توان در تناسب با هر رنگی درست کرد. برای این کار پنل های پارچه ای رنگی را می توان روی بالش دوخت.این کوسن منحصر به فرد جلوه آبی رنگ اتاق نشیمن را تشدید می کند ،در حالی که رومبلی به این ترکیب، احساس آرامش و راحتی را می افزاید.
کاملا قالب و جفت و جور
کابینت هایی که از انباری بیرون کشیده و به اتاق نشیمن آورده شده اند در کنار پیانو به خوبی جفت شده اند. جاکفشی ها، الان مکان خوبی برای مجله ها شده اند.  نیمکت هم مانند دیوار ، رنگ آبی زده شده است.  در بالای آینه، عشق به خانه با حروف نمایش داده شده است.
سلایق شخصی
رنگ آبی، همه چیز را در خانه به هم وصل می کند. آمیخته ای از اشیای قدیمی و هنرهای دستی به این زیبایی اضافه می کنند.
قدیمی با جدید

در بخش  ناهار خوری ، سبک روستایی و شهری  کاملا با هم جفت شده اند. میز با چارچوب فلزی و دارای رویه شیشه ای،  با نیمکت هایی که در معرض  هو ا و نور آفتاب  بوده اند، کنتراست زیبایی ایجاد کرده اند. زمینه یک تابلوی هنری دیگر هم بر روی دیوار به رنگ آبی درآمده است.گلدانهای آبی روشن، رنگ غالب در خانه را به این اتاق هم آورده اند.

گالری در راهرو
دیوارهای راهرو، مکانی آرمانی برای ایجاد یک گالری عکسهای خانوادگی است. از قابهایی با ابعاد و طرح مختلف برای آویزان کردن عکس ها در سطوح دلخواه استفاده کنید. با چیدن آنها به روش های مختلف جلوه های بصری خوبی به دست می آید.
صرفه جویی در فضا با  قفسه
برای ایجاد احساس فضای بیشتر، به جای کابینت در آشپزخانه از قفسه استفاده شده است. روی سطح میز با استفاده از سنباده تمیز شده و با رنگ مخصوص پوشانده شده است. در بالای سینک قلاب های s شکل برای آویزان کردن ظروف و وسایل دیگر تعبیه شده اند.
استفاده از چوب پنبه
یک بورد خاطرات 6 فوتی که از چوب پبنه های بطری ساخته شده، جای مناسبی برای چسباندن فهرست های خرید و عکسهای خانوادگی است. چوب پنبه ها را به راحتی می شود به هم چسباند و یک الگوی پارکتی به آنها داد و سپس کل آنها را به دیوار آویزان کرد.
فضاهای مخصوص نگهداری اشیا
نگاهی به این بخش، ثابت می کند که  انباری( اتاق مخصوص لباس های خانه، کفش و لباس بیرون و ..) در عین کاربردی بودن می تواند دارای سبک قشنگی هم باشد. این انباری درست پشت آشپزخانه قرار گرفته و یک در به بیرون دارد. یک میز کار هم در آن قرار گرفته است. کابینتها رنگ آبی خورده اند و جایی برای وسایل بچه ها هستند.  جعبه های تزئینی  روی میز جای مناسبی برای وسایل روزمره هستند.
فضای مخصوص کار
کلبه ای خیالی با هنرهای دستی
دیوارهای این بخش که شبیه دیوار گالری هستند، برای آویختن تابلوی اعلانات مقوایی روکش دار و عکس های قاب شده، بسیار مناسبند. در درون گنجه نقاشی شده، محلی برای کامپیوتر در نظر گرفته شده است.
طرح های اتاق خواب
دکور اتاق خواب اصلی خانه، استعداد هنری صاحب آن و توانایی استفاده دوباره از وسایل را در آن نشان می دهد. در هر گوشه ای، توانایی او به چشم می خورد. روی تخت، بالش های  قلاب دوزی و گل دوزی شده ، مکانی قشنگ و مجلل را برای استراحت ایجاد می کنند.
کنج طبیعی
پنجره های اتاق خواب دارای پرده های حمام هستند، که جایگزینی ارزانتر و  غیرمنتظره برای پرده های گران دراپ هستند. آینه بیضی شکل کیفیت دیگری را به اتاق می افزاید. میز دوران کودکی رنگ خورده و برای کشوهای آن دستگیره های شیشه ای آبی رنگ قرار داده شده است.
کولاژ کرباسی
یک بورد بزرگ پارچه ای بالای تختخواب قرار داده شده که بر روی  آن نقاشی های بچه ها و دست نوشته ها و چیزهای دیگر قرار داده شده اند.به این کولاژ خانوادگی هرچند وقت یکبار، چیزهای جدید خاطره انگیز  اضافه می شود.
وسایل دوباره استفاده شده
کلبه ای خیالی با هنرهای دستی
یک لوستر جدید که رنگ آمیزی شده تا با بقیه رنگهای اتاق همخوانی داشته باشد. یک کابینت فلزی قدیمی هم مورد استفاده قرار گرفته تا جای کافی برای قرار دادن وسایل در این اتاق کوچک باشد. رنگ  طبیعی است اما  پتینه ناهموار دیوارها، اثر خود را بر روی آن گذاشته است.
گوشه عزلت برای روبات
طبقه بالا که قبلا یک اتاق بزرگ بود، تبدیل به دو بخش برای دو بچه شده است. در یک نیمه آن، دیوار پوشیده از نقش آدمهای فضایی است. روی سقف هم همین طور. پنجره های سقفی نور طبیعی کافی را برای اتاق فراهم می آورند.
پری باغ خیالی
کلبه ای خیالی با هنرهای دستی
در سوی دیگر این اتاق، بر روی دیوارها نقشی از باغ جادو  و آسمان آبی کشیده شده که تا سقف ادامه می یابد. یک پنجره سقفی دیگر ، روشنایی طبیعی را فراهم می کند.

ویدیو : کلبه ای خیالی با هنرهای دستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
free html hit counter