فال روزانه پوتیکا

thumbnail

فال روزانه پوتیکا 15 خرداد

فال روزانه

امروز شما چگونه خواهد گذشت ؟

فروردین: اگرچه شما امروز احساس شكست ناپذیر بودن می‌كنید، ولی در واقع اینگونه نیستید. بهرام ستاره بخت شما به نفع شما فعالیت می‌كند، اما اطمینان بیش از حد شما به خودتان باعث می‌شود كه كارهایتان را سمبل كنید. اطمینان پیدا كیند كه كارهای شخصی‌تان را انجام داده‌اید و به جزئیات نپردازید، حتی اگر مطمئن هستید كه با این روش شانسی برای موفق شدن دارید.

اردیبهشت: آرام و پیوسته انجام دادن كارها اغلب یكی از بزرگترین توانائیهای شما بوده است. در حالیكه دیگران سریع و پر شتاب كارهایشان را انجام می‌دهند، شما در مراحل اولیه پایه‌ریزی برنامه‌هایتان هستید كه این شیوه می‌تواند پیشرفت شما را تضمین كند. اما اكنون شما به سمت هیجان و جوش و خروش كشیده شده‌اید. البته این شیوه‌ای است كه دیگران شما را به آن ترغیب كرده‌اند، اما در حال حاضر روشی خردمندانه برای انجام دادن كارهایتان است.

خرداد: توانایی شما در استفاده بجا از عناصر جهان باعث می‌شود شما مثل یك جادوگر به نظر بیایید، اما هوش و ذكاوت شما این توانایی را در شما ایجاد كرده است. شما اكنون به جای اینكه بخواهید رابطه جدیدی را شروع كنید به زمان نیاز دارید تا روابط قبلی‌تان را محكم‌تر كنید.

تیر: شاید شما تصمیم گرفته باشید تا برای اصلاح كردن فعالیتهای روز قبل تلاش كنید. خوشبختانه از صبح كه روز شروع می‌شود تا موقعی كه ماه وارد نشان شما می‌شود شما بیشتر و بیشتر احساس می‌كنید كه در این زمینه موفق بوده‌اید. شما می‌خواهید كه نسبت به احساسهایتان آگاهی داشته باشید، برای اینكه زمانی كه آنها بر مسند قدرت بودند خواهید توانست آنها را سركوب كنید. زمانی كه می‌خواهید با توجه به اوضاع و شرایط درونی‌تان آنها را بررسی كنید به زمانی برای استراحت كردن نیاز خواهید داشت. اگر شما این كار را انجام دهید دیگران از شما پیروی خواهند كرد.

مرداد: ذهن شما مشغول بررسی كارایی ایده‌های بزرگ برای فعالیتهای متعالی شده است. اگر این شانس را دارید كه افكارتان را پیش ببرید، پس آن را از دست ندهید. اما وقتی این حالت در طول روز  تغییر جهت داد و به حركتی پرشتاب تبدیل شد باید حواستان جمع باشد.

شهریور: گاهی اوقات زمانی كه شما نیاز دارید دیگران را مجبور كنید به بهترین ایده‌هایتان گوش دهند، برایتان سخت است كه به اندازه كافی مؤثر باشید. اما امروز مسیری را كه انتخاب كرده‌اید حتی اگر مسیر مستقیمی نباشد، واضح و روشن است. اجازه بدهید كه حس ششمتان شما را هدایت كند، حتی اگر احساس می‌كنید كه این حس، حسی منطقی نیست. به جای دنبال كردن ایده جدیدی خارج از برنامه، اكنون شما به سادگی با پرداختن به این حس درحالیكه به سمت جلو پیش می‌روید خواهید توانست به بالاترین موفقیت‌ها برسید.

مهر: شما در رابطه برقرار كردن با دیگران بسیار ماهر هستید، اما گاهی اوقات از این توانایی شخصی‌تان برای اینكه در دیگران احساس خوبی ایجاد كنید استفاده نمی‌كنید. امروز دوستانتان شما را همانگونه كه هستید قبول دارند نه به خاطر كارهایی كه انجام داده‌اید. وقتتان را هدر ندهید كه در اشخاص دیگر توازن و هماهنگی به وجود آورید. درعوض با حركت كردن موفقیت آمیز به سمت هدفهای شخصی‌تان الگوی خوبی برای دیگران باشید.

آبان: اگرچه شما اكنون توانایی تأثیر گذاشتن بر دیگران را دارید، به خصوص در موقعیت‌های حرفه‌ای، ولی شما باید درمورد اینكه چگونه از این توانایی استفاده كنید دقت كافی داشته باشید. شما كمكی غیر منتظره از همكارانتان دریافت می‌كنید كه این كمك شما را به فكر فرو می‌برد. برای اینكه نتیجه بهتری بگیرید از موقعیتی كه در آن هستید عقب‌نشینی نكنید، فقط نسبت به آن چیزی كه واقعاً احساس می‌كنید خونسردتر باشید.

آذر: اگر شما تصمیم گرفته‌اید كه به تعطیلات بروید یا پروژه‌ای جدید را قبول كنید، این شانس را خواهید داشت كه مورد حمایت واقع شوید. برای اینكه بهرام آتشین شما را همراهی می‌كند. اكنون كه سیاره‌های زیادی در هفتمین خانه روابط اجتماعی شما قرار گرفته‌اند، سعی كنید كه این كارها را به تنهایی انجام ندهید، بلكه به دیگران هم تكیه كنید. شریك شدن با دیگران باعث می‌شود كه از انجام دادن این كارها لذت بیشتری هم ببرید.

دی: اگرچه شما امروز كاملاً احساس سلامتی می‌كنید، ولی باز هم باید زمانی را به بررسی كردن رژیم غذایی و تمرینات ورزشی‌تان اختصاص دهید تا به تعادل آرمانی خود برسید. فكر نكنید كه حتماً باید كار اشتباهی انجام داده باشید، حتی اگر هم كاری را اشتباه انجام داده باشید باز هم امیدی به بهبود هست. بخشی از زندگی خودتان را انتخاب كرده و كاری را انجام دهد كه اثری طولانی مدت بر آن داشته باشد.

بهمن: شخصی پر انرژی امروز وارد زندگی شما می‌شود و گزینه مهیجی را برای كارهایی كه اكنون انجام می‌دهید به شما پیشنهاد می‌كند. این شیوه حتی اگر زندگی شما را تغییر ندهد، باعث می‌شود كه كار كردن برایتان لذت بخش شود. اگر شما در مسابقات ورزشی شركت می‌كنید، حالا این شیوه می‌تواند راه خروجی طبیعی برای انرژی مازاد شما باشد. و اگر غیر از این است به دنبال فرصتی باشید كه به شما اجازه دهد در یك مسیر خلاقانه فعالیت كنید.

اسفند: اگر شما با خانواده‌تان مشكلی پیدا كرده‌اید، الان زمان خوبی برای متمركز شدن بر این موضوع است. منتظر فرصت مناسب نباشید كه فعالیتهای دوستان نزدیك یا خانواده‌تان را بررسی كنید. شما با مهربانی به صحبتهای دیگران گوش می‌دهید و عاقلانه واكنش نشان می‌دهید، اكنون این توانایی كمكتان می‌كند كه تأثیرگذارتر باشید.

طالع‌بینی پوتیکا-فال روزانه 14 خرداد سال ۹۵

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان استدوست عزیزی که ۱۴ خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شاید مسائل خانوادگی به شما اجازه ندهند که جشن تولدتان را آن طوری که فکرش را می کردید بگذرانید.
تاریخ انتشار: جمعه، 14 خرداد95

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۱۴ خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شاید مسائل خانوادگی به شما اجازه ندهند که جشن تولدتان را آن طوری که فکرش را می کردید بگذرانید، ولی اگر خوب به این مشکلات فکر کرده و راه حل مناسبی برای آنها بیابید فرصت های خیلی خوبی را می توانید برای خودتان ایجاد کنید. شاید این فرصت ها تا مرداد ماه به وضوح به چشمتان نیایند، ولی این نباید باعث یأس و نا امیدی شما بشود. زود قضاوت نکنید و کمی صبر و حوصله به خرج دهید، این فرصتی برای رشد و تکامل شخصیتی شما می تواند باشد. تا شهریور ماه تمام مسائل خانوادگی این چند وقت اخیر حل خواهد شد و با خیال راحت خواهید توانست به فرصتی که تا آن زمان برای پیشرفت اقتصادیتان فراهم خواهد شد بپردازید و زندگی خودتان و اطرافیانتان را به صورت خوشایندی تغییر دهید. اگر متاهل هستید از هر چیزی که رابطه تان را به خطر می اندازد اجتناب کنید، شما در مقابل همسرتان مسئول هستید. اگر مجرد هستید تا زمستان امسال عشق خود را خواهید یافت!

متولد فروردین (بره):

شما دلتان می خواهد برای همه برنامه ریزی کرده و خودتان تصمیم بگیرید که اعضای گروهی که با شما همراه هستند چکار باید بکنند و کجا باید بروند. دست از تصمیم گیی برای بقیه برداشته و زمانی که در کنار آنها می گذرانید را برایشان تبدیل به کابوس نکنید. اگر افکار مربوط به گذشته ذهنتان را مشغول کرده اند شاید این نشانه ای است که می گوید باید به آنها رسیدگی کنید. اما یادتان باشد که در فکر کردن به گذشته ها و خاطرات زیاده روی نکنید. اگر مجرد هستید و انتخاب های زیادی پیش رو دارید بهتر است فعلا دست نگه دارید و در ابتدا مسائل مربوط به گذشته را فیصله بدهید، سپس راهتان را به سوی یافتن نیمه گمشده خود ادامه دهید.

متولدین اردیبهشت (گاو):

مقابله با تغییرات چه نفعی به حالتان دارد؟ احساس می کنید در حال حاضر نمی توانید تمام تغییراتی را که در زندگیتان دارند پیش می آیند را بپذیرید، اما باید بدانید که متأسفانه زندگی همین است و نمی توان در مقابل تغییرات ایستاد. توانایی خود در هماهنگ شدن با جریان زندگی را دست کم نگیرید، اگر روی موج تغییرات موج بازی کنید زندگی ثبات بیشتری خواهد داشت. به جای این که با تغییرات مقابله کنید آنها را با آغوش باز بپذیرید تا خیلی زود ببینید خیلی از آنها به نفعتان بوده اند. دست از سانسور کردن خودتان برداشته و افکار و احساساتتان را با کسی که دوست دارید در میان بگذارید. این به نزدیکی بیشتر شما کمک قابل توجهی خواهد کرد.

متولدین خرداد (دوقلوها):

امروز احساسات انسان دوستانه شما به شدت زنده شده اند و دلتان می خواهد هر کاری که از دستتان برمی آید نه تنها برای اطرافیانتان، بلکه برای تمام جهان انجام دهید. فقط مواظب باشید زیادی هیجان زده نشوید و مسئولیت هایی بیش از حد توانتان نپذیرید که ممکن است فردا از متعهد شدن به آنها پشیمان شوید. به هر کسی اعتماد نکنید، ممکن است از حرف های خودتان بر علیه شما استفاده کنند. اگر به دنبال حل مشکلات در رابطه عاطفیتان می گردید امروز با صدای بلند فکر کنید! حرف هایی که در دلتان هستند را به عشقتان بگویید و با هم برای مشکلات راه حل بیابید. اگر مجرد هستید و کسی را دوست دارید وقت آن رسیده است که احساستان را بیان کنید.

متولدین تیر (خرچنگ):

برای این که مورد توجه مردم قرار بگیرید لازم نیست حتما نابغه باشید یا کارهای خارق العاده انجام بدهید. دست از این طرز فکر که اگر در یک ساز موسیقی تبحر کامل ندارید نباید آن را بزنید، یا اینکه اگر صدایتان در حد بهترین خواننده ها نیست نباید آواز بخوانید بردارید و هر سرگرمی یا کاری که دوست دارید را شروع کنید. هنوز تعطیلات تمام نشده است و وقت برای لذت بردن از روزهای تعطیل دارید. امروز برای شما روزی همراه با احساسات عاشقانه شدید است. اگر نیمه گمشده تان را یافته اید امروز رابطه تان خیلی خوب خواهد بود و به برخی از خوبی های طرف مقابلتان پی خواهید برد که تا بحال از دیدتان مخفی مانده بودند. مجردها چشم هایشان را خوب باز کنند، عشق همین نزدیکی هاست.

متولدین مرداد (شیر):

امروز احساس می کنید که به هیچ کس نمی توانید اعتماد کنید و این با حالت عادی شما در تضاد است. محض اطمینان امروز را با نزدیکانتان و کسانی که مورد اعتمادتان هستند و یا حتی به تنهایی بگذرانید، فردا روز دیگری است. در رابطه عاطفی خود احساس آزادی و راحتی نمی کنید و حس می کنید طرف مقابلتان دست و پایتان را بسته و شما را محدود کرده است. اما هر لحظه ممکن است قیام کنید و زنجیرهای دست و پایتان را پاره کنید. سعی کنید حرف دلتان را بزنید و به او بگویید که چه می خواهید و چه وقت می خواهید. دست از ترس های درونیتان از عکس العمل طرف مقابل بردارید، این کار به همین سادگی است.

متولدین شهریور (سنبله):

امروز کمی احساساتی و نوستالژیک هستید و خاطرات گذشته ذهنتان را به خود مشغول کرده اند. آیا کسی هست که باید دلش را به دست بیاورید و اشتباهاتی که در حقش کرده اید را جبران کنید؟ امروز روز خوبی برای این کار می تواند باشد. اما یادتان باشد که زیادی احساساتی عمل نکنید و قبل از هر کاری خوب فکر کنید، شاید آنقدر هم که فکر می کنید خطاکار نبوده باشید. افراد جدیدی را خواهید دید که به نظرتان خیلی جالب می آیند و از حرف زدن با آنها لذت خواهید برد. شما با آنها در مورد مسائلی عمیق و جدی بحث خواهید کرد که ذهن شما را برای مدتی به خود درگیر خواهند کرد. شاید لازم باشد کمی در این رابطه مطالعه کنید.

متولدین مهر (ترازو):

امروز به یکی از استعدادهای خود که تا بحال از نگاهتان مخفی مانده بوده است پی خواهید برد. آن را دست کم نگیرید و هر کاری که برای پرورش آن از دستتان بر می آید را انجام دهید. امروز مواظب باشید دهن لقی نکنید و راز کسی را برملا نکنید، چرا که برای خودتان دردسر درست خواهید کرد. جنبه رمانتیک زندگیتان با طوفانی از احساسات همراه خواهد بود. شما ممکن است ناگهان از خشم شدید به شادی بی دلیل تغییر حالت بدهید، اما کنترل احساستان را باید یاد بگیرید. اگر می خواهید یک رابطه عاطفی پایدار داشته باشید باید یاد بگیرید که وضعیت روحی نسبتا پایداری داشته باشید، و در کنار سلامت جسمیتان به سلامت روانتان نیز اهمیت بدهید.

متولدین آبان (عقرب):

امروز کمی روز دلگیری به نظر می رسد و برخی مسائل خانوادگی ممکن است باعث ناراحتی شما بشوند. اگر کاری از دستتان بر می آید برای حل این مشکلات انجام دهید، در غیر این صورت تنها با بودن در کنار عزیزانتان حمایت خود را از آنها نشان دهید. به جای این که غصخ بخورید و انرژی منفی اطرافتان را بیشتر کنید سعی کنید اطرافیانتان را سرحال آورده و بخندانید. وقت آن رسیده است برخی قوانین دست و پا گیری که برای رابطه خودتان با عشقتان گذاشته اید را کنار بگذارید و تسلیم عشق شده و با جریان پیش بروید. با بیان احساستان و افکارتان به طور صادقانه عکس العمل مورد نظرتان را از طرف مقابل خواهید گرفت.

متولدین آذر (کمان):

امروز به نظر می رسد کمی آشفته هستید. تنها یک نفر می تواند شما را تا به این حد عصبانی کند و آن شخص خود شما هستید. امروز می تواند روز درگیری شما با وجدانتان باشد، در نهایت ممکن است در دیدگاه شما تغییراتی به وجود بیاید. به احتمال زیاد از این به بعد یاد خواهید گرفت که کلماتتان را با دقت بیشتری انتخاب کنید. امشب برای شما شبی سرشار از انرژی خواهد بود. اگر تا الان کسی را به خانه تان دعوت نکرده اید همین الان تلفن را بردارید و یک مهمانی راه بیندازید. با دوستان و یا اعضای خانواده تان دور هم جمع شده و ساعاتی را با بازی و سرگرمی و صرف یک شام ساده ولی دور هم بگذرانید، تا آخر شب از آشفتگی صبحتان هیچ خبری نخواهد بود.

متولدین دی (بز):

امروز برای شما روز تفکر است. به تکنیک ها و روش ها و راه های مختلف برای گسترش و توسعه کارتان فکر خواهید کرد. شاید این همه نوآوری و خلاقیت را در کارتان مورد استفاده قرار ندهید و تغییرات بزرگی در فعالیت های خودتان انجام ندهید، اما ذهنتان درگیر این افکار خواهد بود. شما در حال حاضر دیدی ایده آلیستی دارید که افکار و ایده هایتان را تحت تآثیر گذاشته و نمی گذارد پروژه هایی که در سر می پرورانید زیاد عمل گرایانه باشند. پس بهتر است زیاد فکرتان را مشغول این چیزها نکنید؛ همیشه برای کار وقت هست، حالا که تعطیل هستید به خودتان یک استراحت اساسی بدهید و با دوستانتان بیرون بروید و از یک شب پر هیجان لذت ببرید.

متولدین بهمن (ظرف آب):

امروز در فکر این هستید که به زندگیتان بعد تازه ای بخشیده و هنر، فعالیت های انسان دوستانه یا پرداختن به مسائل معنوی را جزء اولویت های اساسیتان قرار دهید. این خیلی خوب است و اثرات خوبی روی روح و روان شما خواهد گذاشت، به شرط آن که این افکارتان فردا صبح هم یادتان باشند و فقط از روی بیکاری و سر رفتن حوصله تان به ذهنتان نرسیده باشند. اگر متأهل هستید با عشقتان به زیبایی سخن بگویید و دل او را به دست بیاورید تا روزی خوب را با هم بگذرانید، شما خیلی خوب می دانید که با حرف هایتان می توانید دنیا را به او هدیه کنید. اگر هم مجرد هستید چشم هایتان را خوب باز کنید، فرصت ها در انتظارند.

متولدین اسفند (ماهی):

امروز از آن روزهایی نیست که بتوانید هر کاری که دلتان می خواهد را انجام دهید. در واقع شاید بتوان گفت برعکس، محدود هم خواهید بود. کمبود منابع مالی و یا نقص فنی در چیزهایی که لازم دارید شما را محدود خواهند کرد و انجام کارهایی که دلتان می خواهد و تفریحاتی که دوست دارید شاید برایتان مقدور نباشند. پس از ماندن در خانه و در کنار عشقتان لذت ببرید، امروز این بهترین کار ممکن برای شما خواهد بود. فکر نکنید که برای لذت بردن از روزتان و برای احساس خوشبختی به چیزهای گران قیمت یا غیر عادی نیاز دارید. وقتی در کنار کسانی باشید که دوستشان دارید حتی از کوچک ترین چیزها هم م یتوانید لذت ببرید و خوشحال شوید.

**********************************************************************

ویدیو : فال روزانه پوتیکا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top
free html hit counter