سریال های رمضان 95

thumbnail

سریال‎های شبکه های سیما در ماه رمضان 95

سریال‎های شبکه های سیما در ماه رمضان 95
seryal ramezan 95 (12)
هر ساله با رسیدن ماه مبارك رمضان، سه شبكه سراسری سیمای جمهوری اسلامی ایران با پخش ویژه برنامه‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی، مهمان خانه‌های مردم می‌شوند. 

به گزارش راسخون به نقل از میزان ، هر ساله با رسیدن ماه مبارك رمضان، سه شبكه سراسری سیمای جمهوری اسلامی ایران با پخش ویژه برنامه‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی، مهمان خانه‌های مردم می‌شوند و امسال هم مانند سابق سیروس مقدم با «علی‌البدل»، جواد افشار با «برادر» و عزیزالله حمیدنژاد و بهرام عظیم‌پور با «چرخ و فلك» به سیما می‌آیند.

 

seryal ramezan 95 (10)

سریال های شبكه های مختلف سیما كه در حال آماده سازی برای پخش در ماه مبارك رمضان هستند به شرح زیر معرفی می شوند:شبكه یك سیما

 مجموعه تلويزيوني “پادري” به كارگرداني محمدحسين لطيفي، در 21 قسمت 42 دقيقه اي توليد شده است كه در ايام ماه مبارك رمضان هر شب بعد از اخبار ساعت 21 پخش مي شود.

seryal ramezan 95 (3)

در خلاصه داستان اين مجموعه كه با دست مايه هاي طنز همراه است آمده: قاليشويي مشتاق تعطيل شده است و فيروز در ايام نزديك به نوروز به خاطر از دست نرفتن اعتبار قاليشويي و حفظ مشتريان سابق، سعي مي كند با اجاره يك قاليشويي ديگر، كارش را ادامه دهد. او كه با انبوهي از فرش هاي نشسته روبرو است، دردسرهاي جديدي برايش رخ مي دهد. ساعت يك بامداد، 9:45 و 14:45 روز بعد اين مجموعه براي علاقه مندان تكرار خواهد شد.

seryal ramezan 95 (15)

شبكه دو سیما

جواد افشار كه پیش از این توانست سریال «كیمیا» را جزو افتخارآمیزترین مجموعه‌های تلویزیونی خود كند، این‌بار در ماه مبارك رمضان با «برادر» به تهیه‌كنندگی نعمت چگینی به شبكه دو می‌آید.
عوامل مجموعه تلویزیونی «برادر»، در حال حاضر به تصویربرداری بخش‌های داخلی در شهرك چشمه مشغول هستند و تا چند روز آینده راهی شمال می‌شوند.

seryal ramezan 95 (1)

«برادر» عنوان سریالی است به قلم آرش قادری كه نوعی از سبك زندگی ایرانی اسلامی را با به تصویر كشیدن خانواده «حاج كاظم پهلوان» روایت می‌كند.

حسین یاری، پوریا پورسرخ، لیلا اوتادی، حسن پورشیرازی، سهیلا رضوی، رضا توكلی، كاوه خداشناس، سوگل طهماسبی، مژگان بیات، بیوك میرزایی، سیدمهردادضیایی، مجید واشقانی، محمدرسول صفری، حسین توشه، كاظم بلوچی، محمدجواد طاهری، قدرت صالحی، نسرین نكیسا، مهرداد ضیایی، فرشید صمدی، فرج گل‌سفیدی، بهنام قربانی، علی اصغر نوبخت، علیرضا درویش نژاد،  عباس محمدی، هادی قمیشی، افسانه تهرانچی، سمیرا مهدوی شكیب، زهرا فراهانی، امید منصورفلاح و كودك خردسال حنانه شاهرخی از جمله بازیگرانی هستند كه در این مجموعه ایفای نقش خواهند كرد.

seryal ramezan 95 (11)

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «حاج كاظم پهلوان» مردی خیر و از تجار سرشناس برنج ایران است كه با تأكید بر حمایت از تولید ملی، فقط در زمینه تجارت برنج ایرانی فعالیت می‌كند. او به همراه پسرش مسعود و دخترش مریم كه یك روزنامه نگار پر جنب و جوش است، بر ضد واردات قاچاق برنج‌های تاریخ گذشته و مسموم به ایران مبارزه می‌كند. این اقدام باعث دشمنی دلالان و قاچاقچیان این تجارت با وی می‌شود. دشمنان با اغفال «ناصر» پسر دیگر او، وارد تجارت سالم حاج كاظم شده و همین امر به وقوع ماجراهایی منجر می‌شود كه … .

شبكه سه سیما

مجموعه تلویزیونی «چرخِ فلك» به كارگردانی عزیزالله حمیدنژاد و بهرام عظیم پور این روزها در حال تصویربرداری است و در كنار بازیگران اصلی لاله صبوری، بهناز جعفری، اندیشه فولادوند، لیلا اوتادی، احسان امانی در قالب داستان كوتاه برای شبكه سه سیما آماده می‌شود.

seryal ramezan 95 (4)

میلاد كی‌مرام، بهناز جعفری، اندیشه فولادوند، لیلا اوتادی، احسان امانی، فرزانه نشاط خواه و علیرضا جعفری دیگر بازیگرانی هستند كه تاكنون جلوی دوربین رفته اند و در ادامه به جمع این بازیگران اضافه می‌شوند.

تصویربرداری «چرخِ فلك» كه برای شبكه 3 سیما تولید می شود، از اواخر بهمن ماه آغاز شده و به علت تولید سنگین، تصویربرداری آن تا ماه مبارك رمضان ادامه دارد.
این مجموعه مناسبتی كه با قلم علیرضا طالب زاده نگارش شده است، به تهیه كنندگی مجید مولایی ساخته می‌شود و كامبیز دارابی مجری طرح و محسن صرافی نیز به عنوان مدیر تولید این پروژه تلویزیونی حضور دارند.

محتوای این اثر در ارتباط با بحث تاثیراتی است كه افراد در زندگی روی هم می گذارند و نتایج اعمالشان به خودشان برمی گردد. این پروژه در زمره تولیدات سنگین تلویزیونی است كه حدود 100 بازیگر در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت. این مجموعه تلویزیونی در 14 اپیزود و28 قسمت، داستان‌هایی را از طبقات مختلف اجتماعی و اقتصادی و شكل ارتباط میان مردم روایت می‌كند و مثل اغلب كارهایی كه توسط طالب زاده نگارش می شود، پرلوكیشن است و همه تصاویر در استان تهران ضبط خواهد شد.

رمضان 95
seryal ramezan 95 (9)
ماه رمضان امسال
seryal ramezan 95 (5)
ویدیو : سریال های رمضان 95

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
free html hit counter