گریم متفاوت گوهر خیراندیش در لس آنجلس

thumbnail

گریم متفاوت گوهر خیراندیش در لس آنجلس تهران

فیلم سینمایی لس آنجلس تهرانجدیدترین ساخته تینا پاکروان با هنرمندی هنرمندان سرشناس کشورمان جلوی دوربین رفت. تینا پاکروان تهیه کنندگی این پروژه را با مشارکت علی حسینی برعهده دارد و نویسندگی آن به صورت مشترک توسط تینا پاکروان و آنالی اکبری انجام شده است.

گوهر خیراندیش با گریمی متفاوت در فیلم جدید تینا پاکروان به ایفای نقش می پردازد. ماهایا پطروسیان دیگر بازیگر فیلم لس آنجلس تهران تصویری از گریم متفاوت گوهر خیراندیش را در اینستاگرامش منتشر کرد.

گوهر خیراندیش در لس آنجلس تهران

ماهایا پطروسیان با انتشار این عکس نوشت:با بانو گوهر خیر اندیشِ فوق العاده در پشت صحنهٔ فیلم لس آنجلس تهران ….

من تا به حال با ایشان همبازی نبودم و بیشتر مخاطب نقش آفرینی های زیبا و متنوّع شان بودم، اما در این فیلم با مشاهده کار ایشان از نزدیک، چنان حظّی از هنر نمایی و شخصیّت شان بردم، که ارادتم به ایشان چند برابر شد. گوهر جان با چنان تسلّطی ایفای نقش می کنند و چنان حرفه ای، فداکارانه و با تمام وجود در خدمت بازیگری هستند، که بسیار لذّت بخش و تحسین بر انگیز است. آرزو می کنم همواره سلامت باشند و همچنان شاهد بازیگریِ خلاق و طیف گستردهٔ توانایی های گوهر عزیزمان باشیم.

گوهر خیراندیش

همچنین بخوانید : تمام مطالب مربوط به گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش و شیرین یزدان بخش در فیلم لس آنجلس تهران

مهناز افشار ، ماهایا پطروسیان ، گوهر خیراندیش ، ژوبین رهبر ، شیرین یزدان بخش و زهیر یاری بازیگر ان فیلم سینمایی لس آنجلس تهران ساخته تینا پاکروان هستند.

گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش و تینا پاکروان کارگردان لس آنجلس تهران

فیلم سینمایی لس آنجلس تهران ،فیلم سینمایی «نیمه شب اتفاق افتاد» ،فیلم سینمایی «خانوم» ، فیلم تلویزیونی «پل» ،فیلم کوتاه «اینجا شهر من بود» ،فیلم کوتاه «گره» ،فیلم کوتاه «آکتور آکتور» و فیلم کوتاه «رؤیا» از جمله فیلم هایی است که تینا پاکروان کارگردانی کرده است.

گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش بازیگر فیلم لس آنجلس تهران

ویدیو : گریم متفاوت گوهر خیراندیش در لس آنجلس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top
free html hit counter