امیرحسین رستمی و ارشا اقدسی در مسابقه لب آهنگ

thumbnail

جناب خان برنامه شب گذشته خندوانه را با یاد مادران اجرا کرد و قبل از شروع مسابقه لباهنگ از خاله سکینه که او را به جای مادرش بزرگ کرده و اکنون در خانه سالمندان است سخن گفت.  شب گذشته دهم فروردین ماه برنامه خندوانه در استودیو میزبان مادران به همراه فرزندانشان بود و رامبد جوان به مناسبت روز مادر این برنامه را به همه مادران تقدیم کرد.

 

مسابقه لباهنگ

 

وی در ابتدای برنامه متنی را خطاب به مادر خود خواند و از مخاطبان تلویزیون نیز خواست هر چه می خواهند به مادرشان بگویند، در نامه ای نوشته و به مادرشان بدهند. مهمان اول این برنامه لاله صبوری بازیگر بود که همراه با فرزند کوچک خود در برنامه حضور یافت و بیان کرد که سه فرزند دارد.

لاله صبوری  با اشاره به اینکه در ۱۷ سالگی ازدواج کرده است، با زبان طنز یادآور شد که با فرزند اولش ۱۷ سال فاصله سنی دارد و همین فاصله کم با دو فرزندش باعث شده است که در بیشتر مواقع فرزندانش به او بگویند با هم دوست هستند نه مادر و فرزند و به حرفش گوش ندهند.

 

مسابقه لباهنگ

 

وی همچنین خاطراتی از شیطنت های فرزند دختر و پسرش تعریف کرد از جمله اینکه دخترش زمان بازی او در مجموعه «نوروز ۷۷» همراه با مهران مدیری، کودک بوده است و اگر از او چیزی در خیابان می خواسته و نمی خریده است تکیه کلام های مدیری را به کار می برده است تا توجه همه در خیابان به او جلب شود. صبوری خاطرات خود با فرزندانش را همچون یک استندآپ کمدی اجرا کرد و دقایق مفرحی را برای مخاطبان رقم زد.

 

مسابقه لباهنگ

 

در برنامه شب گذشته امیرحسین رستمی و ارشا اقدسی دومین اجرای لب آهنگ خود را برگزار کردند. رستمی همچون اجرای اول یک شعر پاپ انتخاب کرد و آن را با جزییات کامل سینک لب ها بر آهنگ و جدیت همراه کرد. اقدسی نیز که طراح بدلکاری است دومین اجرای خود را با طراحی های ویژه تری همراه کرد که به همین دلیل لب آهنگ او در استودیو خالی برنامه اجرا شد تا مشکلی برای کسی نداشته باشد.

 

مسابقه لباهنگ

 

ارشا اقدسی اجرای خود را که سرودی درباره ایران بود با طراحی اقداماتی همچون گلوله خوردن و آتش گرفتن همراه کرد و قول داد که اگر باز هم برای مرحله بعدی رای بیاورد اجرای متفاوت تری داشته باشد. جناب خان شب گذشته برنامه را با حال و هوای دیگری پیش برد. وی در ابتدای حضور خود از خاله سکینه حرف زد که او را بزرگ کرده چون مادر نداشته است. وی گفت وقتی به خانه سالمندان رفته خاله سکینه او را نشناخته است و از همه علاقمندانش خواست اگر حتی ذره ای او را دوست دارند همان لحظه بروند و به مادرهایشان تلفن بزنند و حالشان را بپرسند.

ویدیو : امیرحسین رستمی و ارشا اقدسی در مسابقه لب آهنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top
free html hit counter