چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام

thumbnail

چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام

سلفی جالب هادی کاظمی و هومن حاج عبداللهی در پشت صحنه سریال «علی البدل» آخرین ساخته سیروس مقدم.

عکس بازیگران

عکس مربوط به افتتاحیه یک مزون با حضور دو هنرمندِ پای ثابت افتتاحیه مزون ها! یعنی الهام حمیدی  و شیلا خداداد. به عزیزان پیشنهاد میکنم وقتی انقدر به این صنف علاقه دارند خودشان هم وارد کار شوند و به صورت شریکی یک مزون بزنند. اسمش را هم بگذارند “اِل شی” یا “شیهام”. البته نام دیگری هم میتوان از اسامی عزیزان بیرون کشید که خیلی مناسب این کسب و کار نیست!

عکس بازیگران

آخرین سلفی ای که زنده یاد حبیب برای پسرش فرستاد. روحشان شاد.

عکس بازیگران

لیلا بلوکات با این سلفی از ریسک پذیریِ بالای خود خبر داد. چون چنین سلفی هایی تنها یک “پِخ” تا خورد شدنِ گوشیِ طرف فاصله دارند. درباره کپشنِ لیلا هم باید عرض کنم که خواسته اش کمی غیر منطقی است. زمانی هم که از بیرون غذا سفارش می‌دهیم این خواسته کاملاً غیر ممکن می‌شود!

عکس بازیگران

دیروز سالگرد درگذشت استاد خسرو شکیبایی، یکی از بی بدیل ترین ستارگان سینمای کشورمان بود. به همین مناسبت چهره های متعددی با به اشتراک گذاشتن عکس ها و متن های مختلف نام و یاد ایشان را زنده کردند و گرامی داشتند. روحشان شاد. کوروش سلیمانی هم با این عکس قدیمی به استقبال این روز رفت.

عکس بازیگران

روناک یونسی و خانواده هم چند ماهی می‌شود که مهاجرت کرده اند.

عکس بازیگران

پست جالب پوریا شکیبایی بمناسبت هشتمین سالگرد درگذشت پدرش. رقصی چنین میانه میدانم آرزوست.

عکس بازیگران

عکسی قدیمی و جالب از مفاخر شعر و ادب ایران زمین. محمد حسین شهریار و دخترش در کنار نیما یوشیج و پسرش. حنماً مطلع هستید که در عکس های آن زمان نگاه کردن به دوربین، حکم تیر داشت.

عکس بازیگران

#بترکه_چشم_حسود

عکس بازیگران

– آقای کارگردان نقش من چیه؟
+ همون همیشگی.
– یعنی همون جوونِ ساده و مثبت که تو دامِ انحرافات افتاده و خیلی چیز ها رو نمیدونه؟
+احسنت!

عکس بازیگران

حمید خان فرخ نژاد در نمایی از فیلم سینمایی «گشت ارشاد 2». آیا میدانستید وقتی یک فیلم خوب بفروشد و کارگردان سری دوم آن را نسازد، باید همه درآمد حاصل از فروش سری اول را پس بدهد؟ البته در صورت نساختنِ سری دوم احتمال مبتلا شدن کارگردان به بیماری قانقاریا هم وجود دارد!

عکس بازیگران

واقعا چرا؟ چه دلیلی وجود دارد که آدم برای تشکر کردن بابت تبریک های تولد و آرزوی موفقیت برای کنکوری ها، به دوردست خیره شود و لب هایش را مثل لب های پل پوگبا بازیکن تیم ملی فرانسه بکند؟

عکس بازیگران

پرستو گلستانی با این عکس زیبا از زنده یاد شکیبایی در کنار زنده یاد فردین، یاد و خاطره عمو خسرو را زنده کرد. ای کاش عکس انتخاب شده توسط پرستو خانم کیفیت بهتری داشت.

عکس بازیگران

 ماهایا پطروسیان و فاطمه معتمدآریا در نمایی از فیلم «ناصرالدین شاه، اکتور سینما» ساخته ماندگار محسن مخملباف.

عکس بازیگران

این انصاف نیست که یک برادر در سواحل اسپانیا باشد و دیگری در پیچ شمران منتظر مسافر.

عکس بازیگران

پندار اکبری این روز ها در تبریز است. پندار جان، تا میتوانی از هوای خنک تبریز اشتنشاق کن و اگر مسیرت به ائل گلی افتاد، آهسته قدم بزن و صدای له شدنِ برگ ها را زیر پایت حس کن. ممنون. (ابراز احساساتِ یک تبریزیِ غریب در پایتخت)

عکس بازیگران

به پایان آمد این شماره، با این سلفیِ دو همخوابگاهیِ قدیمی و بازیگر و خبرنگارِ امروز. ممنون از اینکه همراهمان بودید. باز هم بابت صبرتان در تغییرات بوجود آمده سپاسگزاریم.
یا علی

عکس بازیگران

 

ویدیو : چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
free html hit counter