تعبیر خواب روسری

thumbnail

تعبیر خواب شال – روسری

 

شال روسری Scarf

تعبیر روسری:

  1. دیدن روسری گرانبها در خواب ، نشانة آن است که در آینده مشهور و موفق می شوید.
  2. دیدن روسری کهنه و بی بها در خواب ، علامت آن است که ناچار ثروت خود را با دیگران می دهید.

تعبیر شال:

شال روي قاعده و به روال معمول بايد پشمين باشد. يعني شال منسوجي است مستطيل شکل که از پشم رنگ کرده و در يک رنگ مي بافند و اين شال را از طرف طول تا مي زنند و …

به گردن يا به کمر مي بندند و گاه نيز در گذشته ها از شال همراه خويش به عوض سجاده استفاده مي کردند و زير پاي مي گستردند اما اتفاق مي افتاد که شال را از نخ کلفت تابيده مي بافند يا نخ و پشم را با هم به کار مي گرفتند. اين توضيحات از آن نظر ضروري است که بين پشم و نخ در شال تفاوت تعبير هست. در خواب هاي ما شال اگر پشمي باشد مال و نعمت است. پشمي که در آن رفته منفعت است، روزي است و فراخي معيشت مي باشد ولي اگر نخي باشد اندوه و محن است. اگر زني در خواب ببيند که شال پشمي دارد مي تواند به موقعيت خويش نزد شوهر و در محيط خانواده مطمئن باشد و چنانچه مردي ببيند شال پشمي دارد و آن شال را به کمر خويش بسته در زندگي حرفه اي و شغلي قوام و استحکام خواهد يافت و اگر به گردن بسته باشد به تبعيت از ديگري کاري انجام مي دهد. اگر به گردن گره زده باشد و دستک هاي شال ديده نشود آبرو و شرف او فزوني مي يابد و اگر دستک هاي آن آويخته باشد از شخص ديگر تبعيت مي کند. به هر حال اگر اين شال پشمي باشد در نتيجه سود بخش است و اگر نخي باشد ملال انگيز. شال سوخته و کثيف و پاره براي زن خبر از بيماري و کسادي کار و شغل شوي او مي دهد و براي مرد از رنجوري و شکست.شال بيدزده فساد است و تباهي و چنانچه زني شال بيد زده ببيند بايد مراقب موقعيت خويش در خانواده باشد و اگر مرد ببيند از نظر شغلي مورد تهديد قرار مي گيرد و در کار او فساد مي کنند.

*****************************************************************************************************

تعبیر خواب رژ گونه ، دیدن رژ گونه در خواب

آنلی بیتون می‏گوید:

۱ـ اگر زنی خواب ببیند از رژ گونه استفاده می کند . نشانه آن است که برای رسیدن به خواسته های خود دیگران را فریب می دهد .

۲ـ اگر خواب ببینید زنی از رژ گونه استفاده می کند ، علامت آن است که برای پیش بردن نقشه های مکارانه از شما سوء استفاده خواهد شد .

۳ـ اگر رژ گونه را در خواب بر دست یا لباس خود ببینید ، علامت آن است که در هنگام طراحی نقشه ای غافلگیر می شوید .

۴ـ اگر خواب ببینید اثر رژ گونه از صورتتان محو می گردد ، علامت آن است که در مقابل رقیب خود تحقیر خواهید شد .

**********************************************************************************************

تعبير خواب به روايت منوچهر مطيعي تهراني

شال روي قاعده و به روال معمول بايد پشمين باشد. يعني شال منسوجي است مستطيل شکل که از پشم رنگ کرده و در يک رنگ مي بافند و اين شال را از طرف طول تا مي زنند و به گردن يا به کمر مي بندند و گاه نيز در گذشته ها از شال همراه خويش به عوض سجاده استفاده مي کردند و زير پاي مي گستردند اما اتفاق مي افتاد که شال را از نخ کلفت تابيده مي بافند يا نخ و پشم را با هم به کار مي گرفتند. اين توضيحات از آن نظر ضروري است که بين پشم و نخ در شال تفاوت تعبير هست. در خواب هاي ما شال اگر پشمي باشد مال و نعمت است. پشمي که در آن رفته منفعت است، روزي است و فراخي معيشت مي باشد ولي اگر نخي باشد اندوه و محن است. اگر زني در خواب ببيند که شال پشمي دارد مي تواند به موقعيت خويش نزد شوهر و در محيط خانواده مطمئن باشد و چنانچه مردي ببيند شال پشمي دارد و آن شال را به کمر خويش بسته در زندگي حرفه اي و شغلي قوام و استحکام خواهد يافت و اگر به گردن بسته باشد به تبعيت از ديگري کاري انجام مي دهد. اگر به گردن گره زده باشد و دستک هاي شال ديده نشود آبرو و شرف او فزوني مي يابد و اگر دستک هاي آن آويخته باشد از شخص ديگر تبعيت مي کند. به هر حال اگر اين شال پشمي باشد در نتيجه سود بخش است و اگر نخي باشد ملال انگيز. شال سوخته و کثيف و پاره براي زن خبر از بيماري و کسادي کار و شغل شوي او مي دهد و براي مرد از رنجوري و شکست.شال بيدزده فساد است و تباهي و چنانچه زني شال بيد زده ببيند بايد مراقب موقعيت خويش در خانواده باشد و اگر مرد ببيند از نظر شغلي مورد تهديد قرار مي گيرد و در کار او فساد مي کنند.

*****************************************************************************

ديدن مقنعه زن را، دليل شوي بود و مرد را، دليل زن است. اگر زني بيندكه مقنعه از سر او درافتاد، دليل ك از شوهر جدا شود. اگر ديد از مقنعه او پاره اي بسوخت، دليل كه شوهرش رااز حاكم ترسي بود. ابراهيم كرماني گويد: زنان را هرچه مقنعه بود شوي بود، اگر ندارد به شوهرش دهند. جابرمغربي گويد: اگر زني بيند مقنعه سبز در سر داشت، دليل كه مردش ديندار بود. اگر سفيد بود همين، دليل است. اگر سرخ بود دليل كه شوهرش طرب دوست بود. اگر سياه بيند، دليل كه شوهرش اندوهگين باشد، اگر كبود بيند، دليل مصيبت بود. اگر زرد بيند، دليل …

بيماري است. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن مقنع درخواب بر چهار وجه است. اول: زن. دوم: كنيزك. سوم: خادم. چهارم: منفعت يافتن از زنان.

ویدیو : تعبیر خواب روسری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
free html hit counter